lørdag 7. juni 2008

Herr og fru Grønn har besøkt skolen

``1 åring`` Anne i Bangkok måtte ut på ny visatur til Laos. Det var gildt for meg for meg, for då måtte ho parkera litt i Mukdahan.
Desse dagane var det nytt mobilt marked i sentrum, og Anne forelska seg vanvittig i ``the green one``.
Men for å få eit napp i sin utkårede måtte ho vera treffsikker med piler.
7 ballongar på rappen måtte ho treffa.
Anne hadde god lommebok desse dagane så det blei nokre piler kan ein trygt sei, og ho var ikkje nøgd med ein grønn herre. Frua måtte og kaprast. Som sagt så gjort.

...og når ho for til Laos blei the Froggy family parkert hos meg.



Og kva gjer ein lærar då?????????
HMMMMM, korleis bruka desse i klasserommet tanken spinner med ein gong.








GOD MORGON ELEVAR.

Idag har me fått besøk frå Bangkok.

Har me?????? seier jenten mine.









Kva slags historie kjem frøken med no då????

Får me ta i dei tru, eller leika med dei?????



Spanande.








Kva for ein gjest velgjer du????


Kva heiter han og korleis trur du han vil ha det i Mukdahan.

Kan du laga ei forteljing for klassen vår idag????





Ja , det vil eg


La me tenkje.....
Fyrst velg eg ho med den rosa sløyfa.
Dette er ei jente og eg vil at ho skal heite Lise.

Ho liker..........

og så vett du ka.....

Dermed var denne jenta i gong.....




Vær så god neste.....


...litt skummelt...

Skal eg snakka norsk og??????

Ja, da lille frøken det klarer du fint......







Javel Kjersti....Då velge eg ho med oransje sløyfe for den er så fin.
Ho og er jente. Ho heiter Lisa og ho er venninne med Lise.....


.......og så kom det ein fin historie til......





......men dette er berre eit dagbesøk og dermed må ein ha bilete av besøket....


Sjå her ja......Lisa og Lise er foreviga....
....og så var det forteljinga.....
Hugsar du kva du fortalte i klassen idag?????

Prøv å skriva historia di så får du ei lita froskebok.

Som sagt så gjort......
TUSEN TAKK ANNE for besøket og for lån av dei to grønne som skifta kjønn når dei kom i klasserommet mitt.
Elevane sette pris på besøket og i friminuttet var Lise og Lisa aktive deltakarar i rolleleiken.




Ingen kommentarer: