onsdag 21. mai 2008

Der nordmenn møtast-veks nasjonalkjensla

Kjære landsmenn.......den norske ambassadøren gratulerer sine landsmenn med dagen.

Norske flagg overalt i den flotte ambassadehagen, og 17.mai veret.......38 grader og steikjande sol.

Det var godt å sleppa å ha bunad i varmen (sjølv om eg sakna nasjonaldrakta). Det var taktisk å ha vest til kjolen for under vesten vart det nokså fort vått og det synte godt på kjolen, men ikkje på vesten... Så varm nasjonaldag har eg aldri hatt før.

Korps, tog og flaggborg......og glade menneske gjekk ei kort rute ute i gata. Den kortaste eg har opplevd.
Heia Mukdahan.....hurra. Nestan alle oss i Mukdahan var representert i toget.Og heia Sola.......midt i toget traff eg Aslaug Johannesen, min nabo på Sola. Det blei eit ekstra hurra for ho og familien hennar som er i slekt med misjonær Dag, sjefen vår. 17. mai er barnas dag så Henrik Wergeland, og det har han rett i. Ingen var finare enn NMS-barna denne dagen......berre studer denne 17.mai buketten
Ikkje så verst denne buketten heller. ....
Her er Hilde, Anne og ei venninne, Robert og eg samla under eit tak for etter barnetoget opna himmelen seg og regnet datt ned. Det blei rett og slett heimsleg i veret. Då var det godt og ha husrom hos Hilde. Det var heim og kle seg om. Ny kjole og nye selskap venta på oss.Kari Johannesen, dotter til misjonær Dag og misjonær Solveig er konfirmant av året. Ho ville ha ei markering med overhøyring i lag med norske vener i Thailand. Til sommaren står ho konfirmant i Norge. Ei flott jente med mange jarn i ilden som meistrar det meste på ein god måte. Gratulerer Kari og lukke til vidare i livet. Eg fekk med meg fyrste del av konfirmasjonen før.......eg drog på festmiddagen på eit nokså nyopna hotell i Sukumvith. Ambassaden hadde invitert fastbuande nordmenn med venner på festmiddag om kvelden. Det blei ein stilig kveld i festpynta sal og ein annleis kveld. Litt rart og få helsing frå kongehuset på nasjonaldagen og syngja kongesongen medan me skålar for kongen vår.
Under heile kvelden gjekk det bilete frå barnetoget og feiringa tidlegare på dagen på lerretet på veggen.
....og til slutt var det polonese og dans. Det er alltid fint å gå polonese, men denne gongen gjekk dama heim når dansen starta. Discomusikk og discodans gjekk over eteren.......og eg er nok litt bortskjemd på dansing for den slags rytmer er ikkje dans for meg lenger....
17.mai 2008 går hermed inn i historia.


Ingen kommentarer: