onsdag 30. juli 2008

Bangkok for siste gong.......på ei stund

Då var eg tilbake i Bangkok for n`te gong,,,,,,men litt spesielt blei det når eg visste med meg sjølv at denne gong var Bangkok endestasjon for mitt opphald i Thailand.


``The busy town`` med alle store bygningar og travell trafikk og eksos......
og sine grøne lunger innimellom.
Det var herleg å vera tilbake utan å kjenna trong til shopping. Eg skulle berre slappe av i byen og ta time for time som han kom.

Luminiparken som ligg kloss i nattbazaren har eg lenge hatt ønskje om å nyta. Her kan ein jogga, sykla, spasera, ro eller gå på piknic, sola seg eller slappa av med ei god bok.





Denne siste helga fekk eg ta parken godt i augesyn. Heilt utruleg at ein slik grønn oase finnst midt inne i storbyen Bangkok.
Fredagskvelden møtte eg nokre av mine gode dansevenner. Dei hadde køyrt frå Mukdahan for å vera i lag med meg denne siste helga. Fantastisk ( Eg sakne dokk allereie).
Alle budde på Wall street hotell, eit greit hotell sjølv om det ligg i Patpong( gata for gogounderhaldning for amerikanske soldatar under vietnamkrigen, men der dansarane no er bytta ut med stripparar, prostituerte og ladyboys)
Men me er dansarar og me drog til Dream hotell og dansa salsa i lag med kremen av salsadansarar. For oss var det underhaldning berre å få sjå salsaeliten på dansegolvet.
Det blei trist og sei hade, avskjeden drog ut og drog ut. Graham og Boa ønskjer seg ein Norgestur om nokre år......Kanskje blir det eg som kjem fyrst som feriegjest til Mukdahan.

Jim Thomsen sitt hus og hage er og ei naturperle i byen. Jim har ein stor del av æra for at thaisilken er kjend over heile verda. Han var ein amerikansk arkitekt som kom til Thailand under 2.verdskrigen. Han blei så fasinert av landet og silken . Etter krigen drog han tilbake og slo seg opp som silkekongen.
Det kom jammen små små Jim Thomsen silkeprodukt til mitt kommende barnebarn og kjente med i handleposen etter at eg hadde besøkt hans hus neste dag. (takk for tipset Graham)

Byen rustar seg opp til kveldsmarked,,,,,,,medan eg går til hotellet og pakkar (Hjelp, det blei mykje for Boa hadde med seg skreddarens siste designprodukt inkludert gallakjole og brudekjole).
MMmmm, eit siste måltid- steikt ris og kongereker i ananas til verdas beste pris.
Flyplassen neste. Ein kan ikkje unngå å leggja merke til den lange dragen.
Flyet heim går rett før midnatt. Innsjekkinga tek tid........eg held pusten,,,,,,10kg overvekt og kr 1800 å betala (men det er verdt det lell men all den silken i bagasjen)
Då kan skuldrane senkast. Misjonærparet Anne Brit og Arne møtte meg på flyplassen. Dei har hatt nokre rundar no med heimvendte misjonærar. Tusen takk for eit godt måltid mat,hjelp med bagasjen og boka ``very thai``. På flyreisa bladde eg i boka og til alle bileta kunne eg sei, ``ja slik er det`` ........
Så heldig eg er som har fått opplevaThailand på denne måten i eit år. Takk for at eg har blitt kjent med dykk to, og alle andre kollegaer og vener........
EG MÅ JO BERRE KOMA ATTENDE ein gong........me sjåast trur eg eg seier til dykk og til THAILAND.
Sundag 13.juli kl. 1205 landa eg på Sola.....og der stod mine kjære barn og svigerbarn og tok i mot meg og all bagasjen.......alt kom fram HURRA.
....men den nye store rød kofferten eg fekk i Mukdahan såg slett ikkje ny ut lenger. Eit hull her og eit hull der, ein revna glidelås og eit silkeslips som var på veg ut var resultat av ei litt hardhendt flyreise..
Neste dag stod ein ny flott og lett gjennkjenneleg brun og turkis koffert på døra. Lurer på kor den skal på sin fyrste tur??????







2 kommentarer:

Solveig Meling Johannessen sa...

Hei Kjersti!
Kom hjem fra Norgesferie i går, og sitter og koser meg med en liten bloggrunde.
Hadde bare lyst til å si takk for året som har gått. Spennende å bli kjent med deg, og veldig kjekt med fiolinbesøk fra skolen i Mukdahan.
Imponerende hvor mye du har fått med deg av Thailand og landene rundt i løpet av bare et år.
Hilsen Solveig

Anne Brit og Arne sa...

Kjære Kjersti!

Lenge, lenge sidan oppdatering på bloggen din, og like lenge sidan sist me traff kvarandre! Alt vel i Noreg?

Vert det snart ny Thailands-tur, eller? I så fall, ta kontakt!

Alt godt,