onsdag 9. juli 2008

Øyhopping i Thaibukta

I Thailand er det regntid, og det har verkeleg regna i Mukdahan. Eg har sakna strendene og havet og den sørlege delen av landet blei dermed eit naturleg reisemål.

Øyhavet og Koh Samui, Thailands 3. største øy også kalla palmeøya var min fyrste stopp.

Det var rett før flyhula subba i sanden for så og landa blant palmetre og tropiske buskar.

Eg har aldri opplevd ein slik flyplass. Denne er privat, eigd av Bangkok Airlines( derfor litt dyr blillett) og det kjennast nett som å landa i ein hage. Rett og slett idyllisk. Vel verdt billettprisen.


Traff ein ``lokal`` tyskar på flyet som viste meg aktuelle hotell ved Lamaistranda( 2.største stranda her). Eg endte opp på det koselege Plaza Lamai Resort. Reint,billeg, koseleg og med balkong rett ut i nattmarkedsgata hadde eg god utsikt når markedet skulle riggjast opp kl. 1700 kvar ettermiddag.
Det er mykje å sjå og oppleva på denne øya. Her er eg ved Hinta Hinyai, grandfather and grandmother Rock, artige steinformasjonar i havet.


Apekattar trivast godt i palmetre, og du verda for ein meister det er til å henta kokusnøtter. Eg var innom ein ``apekattskule``Eg er fasinert over kor mykje dei liknar oss menneske i måten dei gjer ting på. Munkar har eg sett mykje av dette året, men eg har aldri opplevd ein mummifisert. I glasskapet bak sitt The mummified Monk..... spesielt og litt nifst på same måten, men denne munken var viktig for øya. Han var ein god person som iallefall ikkje blir gløymd.

Naturen er berre flott her. Me skal vitja Lad-Wanon waterfalls. Thaiane er stolte over vassfalla sine og dei trekk mange turistar, men sidan eg er frå eit fjelland så er ikkje det det heilt store for meg her nede. Men naturen blir eg storøgd over.


For lenge lenge sidan hadde thaiane ein elefant i flagget sitt. Nede i denne dalen var det ein elefant leir. Dagleg var det show. Denne elefanten kunne dansa og gjera akrobaktiske øvingar. utruleg at så store tunge dyr kan virka litt grasiøse innimellom.
Eit tempel eller to høyrer alltid med. Her er det Big Buddha temelet som står for tur. Ein fekk ikkje lov å fotografera om ein ikkje var skikkeleg kledd, og eg med mine bare skuldre måtte nøya meg med å ta eit bilete nedan i frå.
Dette er eit kinesisk tempel, Plai Laem. Dei har ei anna utforming enn dei thailandske. Det låg fint til langs sjøkanten i Thaibukta.
Det er både fjell og høge punkt på øya. Her står eg over den lange og populære Chaweng stranda og nyt utsikta frå Chaweng View Point.
Er ein ved sjøen så er ein ved sjøen og då er det berre eit eldorado for dykkarar, snorkling og kajakkaktivitetar her.
Kvar dag var desse karane klare til å ta oss ut til andre øyer for å snorkla. Her er eg på veg til Koh Tan for å snorkla gjennom nydeleg koralrev i området. Fine fargar og fiskar fekk eg og oppleva.
Ei ny øy i sikte, Koh Mudsum. Me hadde med kajakk og her var det ein runde eller to rundt denne øya som frista mest. Litt kappkøyring mellom fraktebåtane var ein fin avslutning på ein aktiv dag.
Og slik gjekk dagane fort. Veksling mellom strandliv og bading og kajakk og snorkling på dagtid
og god mat og marked på kveldstid. Handling var forbode for meg for eg hadde altfor mykje i bagasjen som det var.
Neste gong eg kjem til Koh Samui skal eg handla og.......
Bye bye Koh Samui og småøyene omkring. Eg skal vidare til ei ny øy..........

Ingen kommentarer: