fredag 18. juli 2008

Dette må vera kjærleiksøya......Kho Pha Ngan

Då var det på tide og sei farvel til dei koselege longtail båtane utanfor kysten av Koh Samui.

Eg skulle vidare med ekspressbåt til ei mindre øy, Kho Pha Ngan.












Det er alltid spanande se kva som er rundt neste sving......og her hamna eg på eit lite hotell med resepsjon utan inngagnsdør. Alle romma hadde inngong frå utsida, og dermed blei dette nett som å bu i ein hage. Eg nøyt utsikta frå balkongen i 2.etasje. Idyllisk hage og flora.
Eg er på vestsida av øya. Ei passeleg liita og nestan folketom strand der hotellets restaurant ligg heilt i strandsona. Utstyr til snorkling og kajakkturer var fritt for å leige.




Heile hotellområdet med strand og basseng var ein grønn fin oase. Det var ei naturperle. Den som søkjer roen finn han her. Ein kjempeplass for dei som er to og som ønskjer å nyta kvarandre i fredelege, romantiske og naturskjønne omgjevnader.
Dermed blei det ikkje så mange dagar for single meg på denne plassen. No hadde eg nett blitt van med alle spørsmåla som hagla inn kvar gong eg skulle sjekka inn eller bestilla ein billett ...
..are you alone? ....why?....No husband?.....
Eg får dra heim til Noreg og leita etter min sjelsfrende og så skal eg dra tilbake her .........

Dette var og eit spahotell. Den pakken tok eg.
Kveldane blei brukt til hårklipp, massasje, fotpleie, pedikyr og manikyr.
Se på denne skjønne dama som har det i hendene sine. Nyyyddeeeleeeg å lena seg tilbake i stolen, lukka augo og tenkja på gode ting.

Då var det på tide å trekkja inn mot fastlandet att.
Eg tok ein ekspressbåt i 3t. På land venta ein minibuss som me med til byen Don Sak ligg på austsida sør i Thailand.
Dette var ein koseleg by, større enn eg hadde tenkt. Mange fine butikkar og ikkje kvite turistar. Perfekt å traska rundt i. To par sko klarte eg og å pressa ned i sekken.....uff og uff
På turistkontoret fekk eg bestilt nattbuss over til Mailaysia og flybillett tilbake til Bangkok.
No er det byferie på meg.






Ingen kommentarer: